basic h - 7/04/2017

Pencuci bebas kimia Nombor Satu

Kat rumah ada anak yang guna Botol? Atau ibu ibu yang Bf pun pasti guna banyak botol susu kan? Botol yang Nak simpan stok, Botol yan...

Shares
motivation - 6/22/2017

Bagaimana nak Tawakal

Tawakal itu bukan dengan berusaha sikit2 asal buat tapi mengharap Allah bagi banyak. Tawakal itu ialah dengan berusaha bersungguh2 dan ...

Shares
herblax - 6/21/2017

Kecilkan Saiz Pinggang dalam 5 minit

Lihat pingang yang kecil sangat menawan kalbu kan. Mesti ramai yang teringiin sangat nak saiz pinggang kecil macam dalam  ganbar tu kan? H...

Shares
herblax - 6/16/2017

Cara atasi Sembelit teruk di bulan Ramadhan

Sembelit Masa Puasa? Saya tahu ramai yg semelit time puasa. Mungkin sebab kurang minum air. Pastu berbuka pula kurang makan buah dan ...

Shares
ESP - 6/14/2017

Smoothie high protien idea sarapan mudah dan berkhasiat

Assalamualaikum, mesti anda sedang mencari-cari resipi berkhasiat untuk sarapan pagj sebab nak diet high protien kan? Pastu terasa boring pu...

Shares
Collagen Powder Shaklee - 6/13/2017

Ciri-Ciri collagen terbaik

Ciri-ciri collagen terbaik ialah, berat molekul nya yang ringan untuk penyerapan yang lebih cepat dan berkesan. SCP collagen, mempunyai be...

Shares
Fahami bahasa baby - 6/12/2017

Baby menangis bukan Nak susu semata-mata, mari fahami Bahasa Baby anda

Baby kecil seawal 1hari apakah yang mampu di lakukan untuk memberitahu sesuatu, seperti lapar, kembung, tak selesa, mengantuk atau sakit. Ja...

Shares
kulit cantik - 6/11/2017

Kulit Cantik dengan dua jenis Vitamin ni

"baby baby can''t you see.. You and i are meant to be.. Hanyalah, kita berdua..." Amboi, siap OST Hero Seorang Cindere...

Shares

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About Me

My photo

Saya Siti Zubaidah bt Basrah merupakan seorang isteri kepada En.Suami yang bernama Nik Azizon b Abd Samad dan Mama kepada Si Comel Nik Azeeza Zuyyin juga pekerja untuk sebuah Syarikat. Saya ingin mengajak anda semua juga keluarga saya untuk bersama hidup sihat dan ceria serta Cantik sini Cantik sana dengan mengamalkan produk yang di jamin Halal dan berasaskan bahan semulajadi. Saya juga adalah indipendent Shaklee Distribuor dan COD anda di sekitar Puchong, Kinrara, Equine Park, Seri Kembangan, Bukit Jalil, Dengkil, Bangi, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia

Most Welcome