8 sebab untuk mempercayai Kualiti dan Keselamatan Produk Shaklee



Baru baru ni ada dengar dan baca tak pasal isu Suplement dan Vitamin yang memudaratkan organ dalaman seperti hati dan buah pinggang?

Suplement dan Vitamin lain saya tak tahu, tapi yang pasti nya Shaklee adalah selamat untuk di amalkan jangka panjang mahupun pendek. Kenapa saya kata begitu dengan begitu yakin? Saya kata begitu kerana saya sendiri amalkan suplement Shaklee. Denga. Tanpa keraguan saya dah amalkandah dekat 5tahun lamanya dan tak terfikir pun nak tukar jenama yang lain.

Kerana​ Shaklee mempunyai LandMark study iaitu kajian yang di lakukan ke atas pengguna Vitamin Shaklee, pengguna Vitamin Jenama lain dan juga mereka yang tidak mengamalkan apa-apa Suplement.

Lihat pada gambar di bawah ni:



Keputusan nya, orang yang mengamalkan Shaklee jauh lebih baik dan sihat berbanding yang tidak menggamalkan nya manakala orang yang amalkan Vitamin Jenama lain tahap kesihatan nya lebih teruk daripada yang tidak mengamalkan apa-apa Suplement.

Kajian yang di lakukan, bukan setakat servey-servey aje tau, dia ada ambil sample darah pengguna untuk di hantar ke makmal bertujuan untuk analisa. Kajian Shaklee juga hanya di lakukan ke atas manusia. Ia tidak di lakukan ke atas haiwan termasuk tikus.

Maka kesimpulan nya, kalau nak amal kan Suplement kena pilih yang berkualiti, mempunyai kajian klinikal dan di perakui keberkesanan nya. Sebab tu la saya pilih Shaklee. Sentiasa Selamat, Sentiasa berkesan dan Sentiasa mesra alam sekitar.

Kalau nak lebih detail, boleh la seacrh Landmark Study Shaklee, ada banyak Jurnal dan kajian yang telah Shaklee lakukan anda boleh situ. Ok, Selamat Ber Shaklee, gunakan tanpa was-was.


Dapatkan Suplement anda hari ini.

Wassap/ sms Siti 019-552 2329
Email: sitizubaidah_basrah@yahoo.com
Face Book: siti zubaidah bt Basrah
Instagram: sitibasrah

Bagi anda yang berada di sekitar Seri Kembangan, Pasar Borong Selangor, Equine Park dan The Mines boleh la terus hubungi saya untuk saya hantar kan ke rumah anda. Postage ke seluruh Malaysia.


No comments:

Post a Comment