Pencuci bebas kimia Nombor Satu

7/04/2017



Kat rumah ada anak yang guna Botol?

Atau ibu ibu yang Bf pun pasti guna banyak botol susu kan? Botol yang Nak simpan stok, Botol yang di bawa ke taska, botol yang di bawa ke opis untuk sesi mengepam, pam aksesori lagi...dan macam-macam jenis peralatan baby yang nak kena di basuh...

Kat rumah nak basuh pinggan mangkuk lagi..

Apakata kalau semua botol, pinggan mangkuk dan aksesori termasuk mainan yang nak di basuh ni kita guna sejenis pencuci aje, kan senang😃

Jimat space, jimat masa, jimat wang, Tambah lebih Selamat! Sebab ianya tanpa bahan kimia. Semut-semut dan serangga perosak pun benci tau nak dekat kalau guna pencuci ni😎

Kita guna aje Basic H untuk semua aneka barang yang nak di cuci tu. Harga pun murah dan tahan lama sebab nya ia berkepekatan tinggi, guna sikit dah cukup, tak yah nak picit banyak-banyak, nanti cepat habis😂

Basic H, 16oz, rm48.75
Meh cepat wassap Siti 019-552 2329

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

About Me

My photo

Saya Siti Zubaidah bt Basrah merupakan seorang isteri kepada En.Suami yang bernama Nik Azizon b Abd Samad dan Mama kepada Si Comel Nik Azeeza Zuyyin juga pekerja untuk sebuah Syarikat. Saya ingin mengajak anda semua juga keluarga saya untuk bersama hidup sihat dan ceria serta Cantik sini Cantik sana dengan mengamalkan produk yang di jamin Halal dan berasaskan bahan semulajadi. Saya juga adalah indipendent Shaklee Distribuor dan COD anda di sekitar Puchong, Kinrara, Equine Park, Seri Kembangan, Bukit Jalil, Dengkil, Bangi, Putrajaya, Cyberjaya dan seluruh Malaysia

Most Welcome