Pencuci bebas kimia Nombor Satu



Kat rumah ada anak yang guna Botol?

Atau ibu ibu yang Bf pun pasti guna banyak botol susu kan? Botol yang Nak simpan stok, Botol yang di bawa ke taska, botol yang di bawa ke opis untuk sesi mengepam, pam aksesori lagi...dan macam-macam jenis peralatan baby yang nak kena di basuh...

Kat rumah nak basuh pinggan mangkuk lagi..

Apakata kalau semua botol, pinggan mangkuk dan aksesori termasuk mainan yang nak di basuh ni kita guna sejenis pencuci aje, kan senang😃

Jimat space, jimat masa, jimat wang, Tambah lebih Selamat! Sebab ianya tanpa bahan kimia. Semut-semut dan serangga perosak pun benci tau nak dekat kalau guna pencuci ni😎

Kita guna aje Basic H untuk semua aneka barang yang nak di cuci tu. Harga pun murah dan tahan lama sebab nya ia berkepekatan tinggi, guna sikit dah cukup, tak yah nak picit banyak-banyak, nanti cepat habis😂

Basic H, 16oz, rm48.75
Meh cepat wassap Siti 019-552 2329