Perubahan Kulit lebih Cantik selepas Amalkan Set Kulit Shaklee

Bila ada masalah kulit mula lah rasa tak senang hati. Orang lain senyum kat kita pun, terasa macam dia ejek jerawat kat dahi tu... Hahahhaa

Pernah tak rasa rimas dengan masalah kulit yang sedang di hadapi? Kalau boleh rasa nak sagat je semua jerawat tu dengan kertas pasir. Biar tertanggal semua nya.

Aduuhh... Sabar, jangan emosi sampai nak sagat kulit dengan kertas pasir. Kulit kita ada satu ni je. Kita bukan nya ular boleh salin kulit...haha

Di sebab kan kita bukan ular yang boleh salin kulit, maka kita Wajib menjaga nya sebelum ia bertambah-tambah rosak dan jadi lebih payah nak baik pulih.

Dulu saya juga ada masalah kulit berminyak yang kronik. Sampaikan bedak, eye shadow, blusher dan eye liner langsung tak melekat di muka tau. Lepas seminit, terus semua mencair. Kena panas sikit je,  terus semua mulurut ke bawah...

Sedih, hati ku pedih sekali... Tambah malu lagi.. aduhai..

Akibat muka yang sangat berminyak ni, saya beli tisu muka yang color biru tu banyak-banyak katwatson.. Tiap minit, sebok dok lap hidung dan pipi. Duduk dalam air-cond pun still berminyak teruk... Aduhai apalah nasib...

Macam-macam produk Penjagaan kulit saya dah cuba...tapi langsung tak berkurang sikit pun masalah kulit berminyak. Sampai akhirnya, saya mencuba, Set Kulit Shaklee, iaitu ESP dan Vitamin C.

Kesan nya sangat Wow! Anda sendiri boleh lihat gambar before dan after di bawah ni. Ketara betul perubahan nya. Baru saya tau di sebabkan kulit yang terlalu berminyak ia menjadi kan muka saya nampak gelap, kusam dan tak bermaya.

Lihat perubahan Sebelum dam Selepas amalkan Set Kulit Shaklee.


Tetapi, lepas masalah kulit berminyak tiada, kulit muka saya nampak lebih cerah dan ceria. Alhamdulillah. Keyakinan diri bertambah dan tak malu dah nak jumpa orang. Tisu biru? Dah tak payah beli borong lagi. Hahaha

Jadi, kepada anda yang ada masalah yang sama seperti saya atau ada masalah jerawat yang teruk, tak perlu bersusah payah habis kan duit beli macam-macam produk lain. Kita rawat dulu dari dalam, yang luar tu akan ikut cantik lepas dalaman di baiki.

Meh layan Video pendek, Set Kulit Anti Cela Shaklee


Jom, dapatkan Set Kulit Anti Cela, klik sini untuk terus direct wasap dengan Siti 



Atau anda nak beli secara Online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit anda terus klik pada Order now



No comments:

Post a Comment