Kecilkan Saiz Pinggang dalam 5 minit

Lihat pingang yang kecil sangat menawan kalbu kan. Mesti ramai yang teringiin sangat nak saiz pinggang kecil macam dalam  ganbar tu kan? Haa kalau mahu, kena lah bertindak sekarang, buabg jauh-jauh segala rasa malas dan sebu tu . Lasti hasil nya memberangsangkan. Kalau tak buat hari ni bila lagi? Kan kan kan

Ok, Siapa joint saya kecikkan saiz pinggang dalam masa 5minit??? Hee ye 5minit, tapi syarat nya harus konsisten dan buat buat buat.



Belly Fat atau Perut buncit dan menggelebeh selepas bersalin???? Oh! Noo!!!

Ramai kan yang ada masalah macamni?? Huhuu memalukan jika ada yang ternampak ni....rasa nak lari balik rumah! Ini lah antara perkara yang paling saya takut dan risau selepas bersalin. Saya rasa semua wanita pun mesti tak suka kan nya dan tak mahu kelihatan buncit. Sebab nya, bila perut buncit nak cari baju atau seluar pun susah tau.

Mana tak nya, baju sepatutnya saiz M, tapi disebabkan baju tu tesangkut dan sempit di perut terpaksa tukar saiz L !! Tak pun, kalau nak cari seluar kena ikut saiz pinggang, sebab kaki kecik tapi tang perut dan montot yang besar... Dah jadi besar gabak baju dan seluar.. huhuu

Jadi, jangan berlengah lagi, moh kita amalkan routine senaman 5 minit ini setiap hari. Alaaa jangan la malas, bukan lama pun 5minit je. Kia buat stiap kali bangun tidur sebelum mandi. Ok?

5 Routine Wourkout for Flat Tummy in 5 Minutes
(Kesemua gerakan ini di lakukan cuma 1minit)

1. Spiderman Plank
2. Hip Trust
3. Oblique Crunches
4. Side Plank Reach Through
5. Full Sit-up

Nak lagi faham, Jom tonton Video ni dan Kalau suka, follow Rebecca Louise 😉


Dah lihat? Jom buat dan jangan bertangguh lagi. Lagi Lama tangguh lagi besar pulak lemak nya nanti... Huhuu

Nak cepat hilangkan sembelit atau masalah buang air besar tidak lawas punca perut buncit? Saya amalkan Herblax. Selamat, berkesan dan menjimatkan.


🔥PERLU KE AMBIL HERB-LAX?🔥


Herb-Lax adalah poduk herba dari Shaklee yg terkenal sebagai alat untuk detox usus.

Apa yg ada dalam sebotol Herb-Lax?

1. DAUN SENNA

Bukan daun inai ye. Daun senna terdapat dalam kitab 'Tibb An-Nabawi' (pengubatan cara Nabi) bahawa ia digunakan oleh Rasulullah utk merawat sembelit.

Daun senna bertindak menggalakkan proses peristalsis usus berlaku dgn optimum dan mengeluarkan segala sisa yang tersangkut di dalamnya.

2. AKAR RHUBAB

Bertindak menggalakkan pengecutan usus bagi menolak keluar sisa toksik.

3. BLUE MALLOW

Digunakan untuk keradangan dalam perut, masalah pundi kencing dan juga masalah sistem pernafasan.

4. AKAR CULVER

Digunakan untuk mengatasi masalah sembelit dan masalah hati.

5. AKAR LIKORIS

Digunakan sejak 5000 tahun dahulu dalaml perubatan Cina. Mempunyai banyak sekali khasiat termasuk mengatasi masalah dalam perut, pundi kencing, keracunan makanan, menggalakkan aktiviti hempedu untuk pencernaan dan lain2.

6. KULIT KAYU BUCKTHRON

Menggalakkan proses pembersihan usus. Digunakan secara tradisional untuk rawatan anti-tumor.

7. DAUN ALFALFA

Bapa segala tumbuhan yang memiliki 1001 khasiat. Mendetoks sel secara menyeluruh.

8. BUNGA LAWANG

Membantu mengurangkan gejala kembung perut dan loya.

9. BUAH PELAGA

Digunakan secara tradisional untuk membuang angin dalam badan. Ia membantu merehatkan otot perut sistem reproduktif.

Banyak rupanya khasiat Herb-Lax ni.

Anda mesti cuba tau! Harga cumalah rm57.50. sebotol ada 120biji dan cukup kegunaan untuk sebulan++

Whatsapp Siti ke 019-5522329

Ingat,

Whatsapp Siti ke 019-5522329